Solduri initale parteneri la implementare
Posted: 06 Sep 2016, 13:14
La implementare soldurile initiale de parteneri ar trebui inscrise:
- pe facturi
- pe data facturii, cu data scadentei
- cu suma totala initiala a facturii si incasarile/platile facute (TVAI sau nu)
- pe cote TVA
Cateodata o astfel de abordare presupune munca multa,
care nu se justifica pentru ca nu sunt necesare situatii corespunzatoare, acestea fiind executate de firma de contabilitate sau
datele nu sunt disponibile in aceasta forma.
De exemplu, se poate optimiza inregistrand doar soldul pe partener,
daca nu se doresc alte situatii decat facturi neincasate/neplatite.
Ce criterii trebuie luate in considerare ?
- pe facturi, data, valoare initiala, scadenta, daca situatie plati/incasari restante
- sold TVA neexigibil, daca contabilitate si JC,JV, D300 in hMARFA
- pe cote TVA, daca sold TVA neexigibil
Pentru cote TVA documentele vor avea randuri separate pe cote inregistrate pe pozitiile !-24, !-20, !-9, !-5, !-0 din Nomenclator
hMARFT va fi initializat cu perioada corespunzatoare datei primei facturi si executat pentru fiecare luna pentru care exista documente inregistrate.
- pe facturi
- pe data facturii, cu data scadentei
- cu suma totala initiala a facturii si incasarile/platile facute (TVAI sau nu)
- pe cote TVA
Cateodata o astfel de abordare presupune munca multa,
care nu se justifica pentru ca nu sunt necesare situatii corespunzatoare, acestea fiind executate de firma de contabilitate sau
datele nu sunt disponibile in aceasta forma.
De exemplu, se poate optimiza inregistrand doar soldul pe partener,
daca nu se doresc alte situatii decat facturi neincasate/neplatite.
Ce criterii trebuie luate in considerare ?
- pe facturi, data, valoare initiala, scadenta, daca situatie plati/incasari restante
- sold TVA neexigibil, daca contabilitate si JC,JV, D300 in hMARFA
- pe cote TVA, daca sold TVA neexigibil
Pentru cote TVA documentele vor avea randuri separate pe cote inregistrate pe pozitiile !-24, !-20, !-9, !-5, !-0 din Nomenclator
hMARFT va fi initializat cu perioada corespunzatoare datei primei facturi si executat pentru fiecare luna pentru care exista documente inregistrate.