Prezentari cu TeamViewer V9
Posted: 05 Mar 2014, 11:06
Pentru a se putea indentifica cauza intreruperilor de transmisie, cererea de la echipa Teamviewer este ca toti participantii sa utilizeze Teamviewer *versiunea 9*. Va rugam sa respectati aceasta cerere.
Daca aveti intreruperi multiple, un lucru ce puteti face este sa testati calitatea liniei cu care sunteti conectati si viteza lui. Verificarea o puteti efectua prin speedtest.net unde e bine sa aveti o viteza de descarcare in jur de 20Mbps si la pingtest.net unde e bine sa aveti LINE QUALITY "A" (calitatea liniei inseamna stabilitatea conexiunii).
Daca aveti intreruperi multiple, un lucru ce puteti face este sa testati calitatea liniei cu care sunteti conectati si viteza lui. Verificarea o puteti efectua prin speedtest.net unde e bine sa aveti o viteza de descarcare in jur de 20Mbps si la pingtest.net unde e bine sa aveti LINE QUALITY "A" (calitatea liniei inseamna stabilitatea conexiunii).