factura retur
Posted: 02 Dec 2013, 22:00
Atunci cand se face retur la o factura, rezulta de incasat o suma cu semnul minus.
Sunt unii clienti care fac chitanta cu semnul - si tiparesc aceasta chitanta, si o
prind la actele contabile.
Formele mai noi ale chitantelor nu permit tiparirea acestora; programul iese pe eroarea:
EROARE: parametru h_NrLitere
Opinia mea este ca hAMOR SOFT sa ofere o solutie la aceasta situatie:
Daca chitanta este cu suma negativa; sa se imprime o "Dispozitie de plata din casierie"
in locul formularului de chitanta. Si este suficient. Ce este mai important se rezolva.
Daca dorim sa mergem mai departe, putem (in registru de casa) sa punem incasarile negative
pe coloana de plati (platile negative pe coloana de incasari. Pentru forma.
Si la contare - tot pentru forma ???
Solicitarea aceasta vine dintr-o reclamatie a unui client, ca nu poate tipari chitanta cu suma negativa.
Daca i-am explicat ca nu poate sa incaseze -100 lei m-a trimis la program. Clientul este blocat, merge
ad literam dupa program si nu se descurca, nu rationeaza, nu relationeaza. Trebuie sa i se ofere o solutie;
si este la indemana noastra fiindca aceasta reclamatie este cea care a umplut paharul.
Nu m-am asteptat ca problema sa fie atat de frecventa printre clientii hMARFA.
Aceasta este solutia oferita de mine. Poate mai sunt si alte pareri.
Sunt unii clienti care fac chitanta cu semnul - si tiparesc aceasta chitanta, si o
prind la actele contabile.
Formele mai noi ale chitantelor nu permit tiparirea acestora; programul iese pe eroarea:
EROARE: parametru h_NrLitere
Opinia mea este ca hAMOR SOFT sa ofere o solutie la aceasta situatie:
Daca chitanta este cu suma negativa; sa se imprime o "Dispozitie de plata din casierie"
in locul formularului de chitanta. Si este suficient. Ce este mai important se rezolva.
Daca dorim sa mergem mai departe, putem (in registru de casa) sa punem incasarile negative
pe coloana de plati (platile negative pe coloana de incasari. Pentru forma.
Si la contare - tot pentru forma ???
Solicitarea aceasta vine dintr-o reclamatie a unui client, ca nu poate tipari chitanta cu suma negativa.
Daca i-am explicat ca nu poate sa incaseze -100 lei m-a trimis la program. Clientul este blocat, merge
ad literam dupa program si nu se descurca, nu rationeaza, nu relationeaza. Trebuie sa i se ofere o solutie;
si este la indemana noastra fiindca aceasta reclamatie este cea care a umplut paharul.
Nu m-am asteptat ca problema sa fie atat de frecventa printre clientii hMARFA.
Aceasta este solutia oferita de mine. Poate mai sunt si alte pareri.